Hirsikankaan leirikeskus

Hirsikankaan leirikeskuksen pihapiiri kesällä.

Hirsikankaantie 49, 74340 Sukeva

Hirsikankaan leirikeskus ei ole käytettävissä 18.12.2023- 31.5.2024 remontin vuoksi!

Hirsikangas tarjoaa

• soveltuu ympärivuotiseen leirikäyttöön
  • leirikeskuksessa sopii majoittumaan 36 henkilöä.

Leirikeskuksessa on kuusi 4-6 hengen huonetta, johtajien huoneet, takkahuone, sähkösauna, rantasauna, glillikatos ja pelikenttä. Leirikeskuksen rannassa on uintimahdollisuus.

Talvella Hirsikankaalla voit:

• hiihtää Sukevan kisan ylläpitämillä laduilla (ladut myös luisteluhiihtoon, valaistu latu on 2 km:n päässä)
  • laskea pulkalla jyrkkää mäkeä

Hirsikankaan leirikeskus/seurakuntatalo

Hirsikankaan leirikeskus/seurakuntatalo sijaitsee Sukevanjärven rannalla, Sukevan taajaman välittömässä läheisyydessä.Seurakuntatalolla voi pitää juhlia, muistotilaisuuksia, seuroja, kokouksia, häätilaisuuksia, koulutustilaisuuksia n. 120 hengelle tai järjestää vaikkapa leirin noin 36 hengelle.

Leirikeskus- ja ateriapalveluista Ylä-Savon seurakuntayhtymässä vastaa talouspäällikkö Marko Ropponen, 044 7335 230, marko.ropponen@evl.fi.

Tiedustelut ja varaukset:

0447335230 Marko Ropponen