Mieskuoro

Mieskuoro on toiminut säännöllisesti seurakunnassa jo yli 30 vuoden ajan. Kuoro on tarkoitettu kuorolaulusta kiinnostuneille miehille. Kuoro harjoittelee viikoittain torstaisin klo 19-20.30 Sonkajärven seurakuntatalossa Rutakontie 20, 74300 Sonkajärvi. Kuoro on ilmainen ja siihen voi liittyä ottamalla yhteyttä kuoron johtajaan. Paras ajankohta kuoroon liittymiselle on syys- ja kevätkauden alkaessa.

Kuoron ohjelmistossa on pääasiassa 4-äänisiä hengellisiä, isänmaallisia ja perinteisiä mieskuorolauluja.

Kuoro laulaa jumalanpalveluksissa, kunnan, seurakunnan ja yhdistysten juhlissa ja musiikkitapahtumissa.

Kuoronjohtaja ja yhteyshenkilö on kanttori Taija Miettinen puh. 044 0761 085, taija.miettinen@evl.fi