Sukevan kuoro

Sukevan kuoro on tarkoitettu kuorolaulusta kiinnostuneille aikuisille, naisille ja miehille. Kuoro harjoittelee pääsääntöisesti joka toinen viikko sunnuntaisin klo 14.00-15.30 Sukevan kirkossa. Kuoro on ilmainen ja siihen voi liittyä ottamalla yhteyttä kuoron johtajaan. Paras ajankohta kuoroon liittymiselle on syys- ja kevätkauden alkaessa.

Kuoron ohjelmistossa on pääasiassa 3-äänistä kirkkomusiikkia ja muuta hengellistä musiikkia.

Kuoro laulaa jumalanpalveluksissa, juhlissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Suurimpia musiikkitilaisuuksia kuorolla ovat valtakunnalliset, kirkkomusiikkipiirien ja rovastikunnan järjestämät musiikkijuhlat.

Kuoronjohtaja ja yhteyshenkilö on kanttori Taija Miettinen puh. 044 0761 085, taija.miettinen@evl.fi