Nimikkolähettimme ja kohteet

Kristuksen seurakunta on olemassa julistaakseen Jeesuksen Kristuksen kuolemaa ja todistaakseen, että hän on noussut kuolleista. Tähän julistukseen pohjautuu kaikki seurakunnan toiminta.

Työntekijöitämme maailmalla

Thaimaassa on Riikka-Maria ja Tomas Kolkan perhe. Heidän lähettämiään Nimikkokirjeitä löydät täältä.
Jonna ja Jouni Haverisen perhe työskentelee Etu-Aasiassa.

Sonkajärven seurakunnalla on kummilapsia Njomben kuurojen koulusta Tansaniasta ja Dessiestä Etiopiasta. Työn tukemiseksi meillä on Lähetyskirpputori Sonkajärvellä. Kirpputori on avoinna ma, ke, pe ja la klo 10-14.

Sonkajärven seurakunta kuuluu Iisalmen rovastikuntaan. Iisalmen rovastikunnalla on yhteinen nimikkokohde Dessien synodin (hiippakunnan) alueella Etiopiassa. Suomen lähetysseuran kautta tuetaan teologia-,evankelista- ja kirkkomusiikkiopiskelijoiden koulutusta.

Lähetystyössä mukana oleminen avaa uusia näköaloja ja antaa elämään mielekkyyttä. Olet tervetullut toimintaan mukaan!

Lisätietoja: vapaaehtoinen lähetyssihteeri Marja Repo p. 0400 355 775 tai 040 6527 890, marjakrepo@gmail.com ja seurakuntapastori Anne Pulkka p. 044 531 336 0, anne.pulkka(at)evl.fi

Haverisen perhe, Jouni ja Jonna perheineen työskentelevät Etu-Aasiassa vähäosaisten parissa, keskittyen erityisesti nuorten kanssa tehtävään työhön.

Riikka-Maria ja Tomas Kolkka
Jonna ja Jouni Haverinen