Ekumeeninen kuorotapahtuma su 5.6. klo 14 Jyrkän kesäkirkossa

Jyrkän Pajasaaressa kajahtavat kesäiset sävelmät, kun jo perinteeksi muodostunut ekumeeninen kuorotapahtuma kokoaa eri seurakuntien kuoroja samaan tapahtumaan.

WEB_Rajattu_EKUMEENINEN KUOROTAPAHTUMA 2015_L.jpg

Tapahtumassa esiintyvät Sonkajärven seurakunnan kirkkokuorot ja mieskuoro, Sonkajärven helluntaiseurakunnan Sointusiskot ja ortodoksinen kirkkokuoro.

Jokainen kirkkokuoro esittää omaa musiikkia. Tapahtuma huipentuu kaikkien kuorojen yhteislauluun. Myös yleisön toivotaan osallistuvan yhteislauluihin. Tapahtumaan on vapaa pääsy. Tapahtumassa on myytävänä lohikeittoa, kahvia, mehua ja lettuja.

Kuorotapahtuman toteuttavat yhteistyössä Sonkajärven seurakunta, Sonkajärven helluntaiseurakunta, Iisalmen ortodoksinen seurakunta ja Jyrkän kyläyhdistys. Kuorotapahtuman paikkana on Jyrkän Pajasaari, Jyrkäntie 1872, 74380 JYRKKÄ.

Lisätietoja Sonkajärven seurakunta, kanttori Hanna Kellokumpu, 044 0761 085, hanna.kellokumpu@evl.fi

2016-05-23 11:11:33.0