Sonkajärvellä kokoonnutaan ideoimaan keinoja lapsiperheiden, lasten ja nuorten hyvinvoinnin lisäämiseksi

Sonkajärven seurakunnan, Sonkajärven SPR:n ja Sonkajärven kunnan järjestämään teemailtaan ovat kaikki tervetulleita mukaan. Tilaisuus järjestetään torstaina 19.8. klo 18.00 Sonkajärven seurakuntatalolla.

Illan aikana ideoidaan yhdessä keinoja tukea ja lisätä lapsiperheiden, lasten ja nuorten hyvinvointia Sonkajärvellä. Tapahtumassa pyritään myös yhdistämään eri toimijat saman pöydän ääreen ja löytämään kunnassa olevaa tietotaitoa, tiloja sekä toimijoita.

“Alun perin tilaisuuden järjestäminen lähti siitä, kun teimme yhteistyötä SPR:n Sonkajärven osaston kanssa lapsiperheiden auttamiseksi. Yhteistyön tiimoilta ajatus nousi siitä, miten paljon enemmän voisimme tehdä lasten, lapsiperheiden ja nuorten hyvinvoinnin lisäämiseksi, jos yhteistyössä olisi mahdollisimman monta tahoa”, kertoo Sonkajärven seurakunnan diakoni Pauliina Ruotsalainen.

Lapsiperheiden, lasten ja nuorten hyvinvoinnin teemailtaan toivotaan saapuvan yhdistysten edustajia, yrittäjiä, kuntapäättäjiä sekä kuntalaisia. Osallistujien toivotaan käyttävän tilaisuudessa kasvomaskia.

Lisätietoja: Sonkajärven seurakunta, diakoni Pauliina Ruotsalainen, 044 720 6071, pauliina.ruotsalainen@evl.fi

2021-08-13 10:04:58.0