Sonkajärvellä aloittaa uusi iltaperhekerho

Toukokuussa alkaa Sonkajärven seurakunnassa uusi toiminta: iltaperhekerho. Idea uudesta kerhosta tuli perheiltä ja seurakunta haluaa vastata kysyntään.

Kuva: Kirkon kuvapankki/Harriet Urponen
Lastenvirsi1_Kirkon kuvapankki_Harriet Urponen_L.jpg

”Idea iltaperhekerhoon tuli suoraan perheiltä ja halusimme kokeilla tätä heti, kun se oli mahdollista. Painotus kerhossa on vapaalla olemisella, mutta toki myös laulellaan, loruillaan sekä tehdään mahdollisesti kädentöitäkin, ” kertoo lastenohjaaja Katja Ollikainen Sonkajärven seurakunnasta.

Kokoontumiset ovat tiistaisin 3.5., 10.5. ja 17.5. klo 17.00–19.00. Lopussa on perheille iltahartaus sekä maksuton iltapala. Kokoontumispaikkana toimivat seurakuntatalon kerhotilat (Rutakontie 20).

Lisätietoja, Sonkajärven seurakunta, lastenohjaaja Katja Ollikainen, 044 5317 720.

2016-04-12 13:29:59.0