Seurakunnat aloittavat juttusarjan yhteistyössä Radio Sandelsin kanssa

Ylä-Savon seurakuntayhtymän seurakunnat aloittavat yhteistyön paikallisen Radio Sandelsin kanssa. Valon pisaroita -juttusarjan ensimmäinen osa lähetetään huomenna pitkänäperjantaina kello 12 alkaen.
Seurakunnat ja Radio Sandels yhteistyöhön_240316_verkko_L.jpg

Juttusarjan tavoitteena on avata kuuntelijoille seurakunnassa tehtävää työtä tänä päivänä. Mitä usko on tänään? Onko sen merkitys muuttunut vuosien varrella? Entä miten lähimmäisenrakkaus näyttäytyy nykypäivän seurakunnan toiminnassa? Juttusarja sisältää yhteensä viisi 50 minuutin ohjelmaa, jotka lähetetään tiistaisin klo 14.00. Joka toinen tiistai ohjelma tulee uusintana samaan aikaan. Eri teemoja jokaisessa ohjelmassa pohtii yksi seurakuntayhtymän viiden seurakunnan kirkkoherrasta. Lisäksi mukana on aiheeseen liittyviä haastatteluita seurakunnan toiminnasta. Radio Sandels kuuluu Iisalmessa taajuudella 106,3 MHz ja Kuopiossa 104,6 MHz.

Seurakunnat haluavat olla mukana siellä missä ihmiset ovat tänä päivänä. Radioyhteistyön aloittaminen on osa seurakunnan monikanavaisen viestinnän kehittämistä. Monikanavaisella viestinnällä tarkoitetaan viestintää, jossa viestejä lähetetään kohderyhmäkohtaisesti, useita eri kanavia hyödyntäen.

Lisätietoja,

Radio Sandels, toimitusjohtaja Reijo Glad, 050 350 3232, reijo.glad@radiosandels.fi ja
Ylä-Savon seurakuntayhtymä, vastaava tiedottaja Hanna Lehtonen, 044 7335 290, hanna.l.lehtonen@evl.fi

2016-03-24 14:42:00.0