Uudistettu Sonkajärven seurakunnan Lähetyskirpputori täyttää 5 vuotta

Viisi vuotta sitten Sonkajärven seurakunnan Lähetyskirpputorin tiloja uudistettiin. Nyt on aika muistella menneitä ja juhlistaa kirpparin toimintaa syntymäpäiväjuhlilla ke 11.11.2020. Kirpputorin toimintaa voit tukea lahjoittamalla joululeivonnaisia sekä leivontatarvikkeita.

Kirpputorilla myytäviä kahvikuppeja sekä muita tuotteita.

Juhlallisuuksia vietetään nauttimalla synttärikahvit edulliseen hintaan, nappaamalla voittoja pika-arpajaisista sekä tietenkin tekemällä edullisia kirpparilöytöjä. Juhlat jatkuvat koko aukioloajan klo 10-14.

Marraskuussa Lähetyskirpputorilla käynnistyy myös joulutuotteiden myynti. 23.11. myyntiin tulevat muun muassa joululeivonnaiset, joulukoristeet sekä muut jouluiset tuotteet. Kirpputorille voi lahjoittaa joululeivonnaisia sekä leivontarvikkeita lähetystyön hyväksi.

Lähetyskirpputori on ollut toiminnassa Sonkajärvellä 1990 –luvun alusta alkaen. Viisi vuotta sitten lähetystyön kirpputoria uudistettiin ja tilat saatiin toimivimmiksi sekä pienimuotoinen kahvio löysi paikkansa kirpputorilta. Uudistetun kirpputorin avajaisia vietettiin 11.11.2015

Lisätietoja: Sonkajärven seurakunta, vt. Kirkkoherra Anne Pulkka, 0440 711 235, anne.pulkka@evl.fi

2020-11-04 10:09:00.0