Uudet palvelunumerot avautuvat 1.3. alkaen

Maaliskuun alusta lähtien Iisalmen, Lapinlahden, Sonkajärven, Pielaveden ja Varpaisjärven seurakuntatoimistojen palvelut keskitetään Iisalmeen. Hautaukseen ja esimerkiksi häihin ja kasteeseen liittyvät palvelut voi hoitaa myös puhelimitse.

Palvelutoimisto ja keskusrekisteri palvelee 1.3.2016 alkaen maanantaista perjantaihin klo 9–15 osoitteessa Ilvolankatu 14b, 74100 Iisalmi. Avajaisia vietetään tiistaina 1.3. klo 9–15 välisenä aikana ja kahvipannu on kuumana koko päivän. Tervetuloa tutustumaan toimintaan ja uusittuihin tiloihin!

Häät, kaste, rekisteripalvelut ja tilavaraukset hoidetaan numerosta 044 7335 202

Tästä numerosta hoidetaan papin, kanttorin ja tilan varaus häihin ja kasteeseen liittyen. Lisäksi avioliiton esteiden tutkinta, virkatodistukset sekä sukuselvitykset- ja tutkimukset hoidetaan tämän numeron kautta.

Hautaukseen liittyvät palvelut hoidetaan numerosta 044 7335 201

Kaikki hautaukseen liittyvät palvelut hoidetaan yhdestä paikasta eli papin, kanttorin ja tilan varaus, käytännön järjestelyt, haudanhoitosopimukset ja hautapaikat.

Sonkajärven seurakuntasihteerinä toimii Tarja Viertorinne ja hänet tavoittaa numerosta 044 7335 204, sähköposti on muotoa tarja.viertorinne@evl.fi. Ole yhteydessä Tarjaan, kun asiasi koskee tilavarauksia liittyen seuroihin, kerhoihin ja kokouksiin. Seurakuntasihteeri kokoaa lisäksi kirkolliset ilmoitukset ja päivittää ne verkkosivuille sekä toimii seurakuntaneuvoston sihteerinä.

Lapinlahdella, Pielavedellä, Sonkajärvellä ja Varpaisjärvellä ei ole maaliskuun alusta lähtien enää avoinna varsinaisia seurakuntatoimistoja, mutta muut palvelut jatkavat normaalisti ja seurakunnan työntekijät ovat entiseen tapaan tavoitettavissa.

Lisätietoja, Ylä-Savon seurakuntayhtymä, palvelupäällikkö Eine Parviainen, 040 5283 140, eine.parviainen@evl.fi

2016-02-22 12:20:01.0