Tee lahjoitus Sonkajärveläisten apua tarvitsevien auttamiseksi!

Lahjoittamalla olet mukana auttamassa monen ihmisen arkea. Lahjoituksen voi tehdä helposti verkossa uutisesta löytyvän linkin kautta.

Sydän kämmenellä.

Ruoka-avun tarve on kasvanut ja kriisin pitkittyessä avun tarve kasvaa edelleen. Monen perheen tilannetta vaikeuttaa se, että perheiden lapset ovat olleet etäkoulussa ja lähestyvä kesäloma kasvattaa perheiden ruokakustannuksia, lisäksi monissa perheissä toinen tai molemmat vanhemmat ovat joutuneet lomautetuksi.

Autamme avun tarvitsijoita ruoka-avun ja hygieniatuotteiden muodossa myöntämällä osto-osoituksia kauppaan sekä avustuksella hankimme elintarvikkeita jaettavaksi.

Tästä linkistä siirryt Kotimaa.fi -sivustolla olevaan lahjoituslomakkeeseen.

Avun vie perille Kirkkopalvelut ry:n hallinnoima Kotimaanapu yhteistyössä paikallisseurakuntien diakoniatyöntekijöiden kanssa.

Lisätietoja diakoniatyöntekijä Pauliina Ruotsalainen p. 044 720 6071, pauliina.ruotsalainen@evl.fi.

2020-05-04 09:11:42.0