Joel Hallikaisen joulukonsertti Sonkajärven kirkossa

35-vuotista taiteilijajuhlaansa viettävä Joel Hallikainen konsertoi Sonkajärven kirkossa 15. joulukuuta kello 18. Pitkän uran tehneelle, ahkerasti konsertoivalle taiteilijalle joulukonsertit ovat vuoden kohokohta, joissa joulun sanoma ja perinteet tulevat lähelle kuulijaa.
Joel Hallikainen_S.jpg

Joulun kosketus -konsertissa kuullaan ikivihreää ja uudempaa tuotantoa mm. ”Oi jouluyö”, ”Varpunen jouluaamuna”, Sylvian joululaulu” ja ”Taivas sylissäni”.  - Joulu on minulle pyhä ja perinteinen juhla, jonka vietämme yhdessä lasten ja lastenlasten kanssa. Se on suuressa perheessämme vuoden odotetuin juhla, johon kuuluvat joulun perinteet.  Odotan joulukonsertteja ja niiden herkkää tunnelmaa, musiikin ja laulujen valtavaa voimaa tulla lähelle ihmistä, sinne missä ei ole sanoja, kertoo Joel Hallikainen.

Sonkajärven konsertti on myös hyväntekeväisyyskonsertti

Konsertin pääsylippu maksaa 20 euroa. Konsertti on samalla hyväntekeväisyyskonsertti, sillä puolet konsertin tuotosta ohjataan Sonkajärven seurakunnan diakoniatyölle.

- Joulukonsertissani saan virittää kuulijan joulun tunnelmaan ja avata sydämiä joulun sanomalle.  Joulun sanoma on viesti rakkaudesta, joka lahjana kuuluu meille jokaiselle. Olen iloinen saadessani toivottaa sinut tervetulleeksi konserttiini kokemaan – Joulun kosketus, toivottaa Hallikainen.

Lisätietoja Sonkajärven seurakunta, diakoni Pauliina Ruotsalainen, 044 720 6071. pauliina.ruotsalainen@evl.fi​

2018-11-22 14:00:00.0