Jeesus Kristus Supertähti –rockooppera ensi-iltaan tulevana lauantaina 4.3

Maailmankuulu rockooppera kajahtaa tulevana lauantaina 4.3 Lapinlahden kirkossa kertoen Jeesuksen viimeisistä päivistä.
JKS_010317_THUMB.png

Jeesus Kristus Supertähti –rockooppera esitetään nyt ensimmäistä kertaa suomenkielellä. Ainulaatuista tuotantoa ohjaa Anu Sorjonen, muusikot ovat Kuopion konservatorion rytmimusiikin linjan opiskelijoita ja laulajat eri-ikäisiä harrastajia Lapinlahdelta ja Pohjois-Savon alueelta. Esiintyjäjoukossa on sekä ensikertalaisia että kokeneita konkareita. Kaikkiaan toteuttajatiimiin kuuluu yli 100 vapaaehtoista.  Produktio liittyy kansainväliseen reformaation 500-vuotisjuhlavuoden ohjelmaan Suomessa. Andrew Lloyd Webberin ja Tim Ricen maailmankuulun rock-oopperan esitykset jatkuvat Lapinlahden kirkossa 14.4 saakka.

Esitysajat ja liput osoitteesta jkslapinlahti.fi

Lisätietoja: Lapinlahden seurakunta, pappi, tuottaja Pirkko Olanterä
puh. 040 508 9950 pirkko.olantera@evl.fi