Ekumeeninen kuorotapahtuma helatorstaina 14.5. klo 14 Jyrkällä

1626395_WEB_Rajattu_EKUMEENINEN KUOROTAPAHTUMA 2015_L.jpg

Jyrkän Pajasaaressa kajahtaa, kun helatorstaina eri seurakuntien kuorot esiintyvät luonnon keskellä, kauniissa järvimaisemassa. Jo perinteiseksi muodostuneessa ekumeenisessa kuorotapahtumassa laulavat Sonkajärven seurakunnan kirkkokuorot ja mieskuoro, Sonkajärven helluntaiseurakunnan kuoro ja ortodoksinen kirkkokuoro.

Jokainen kirkkokuoro esittää omaa musiikkia ja kertoo lyhyesti kuorosta. Tapahtuma huipentuu kaikkien kuorojen yhteislauluun. Myös yleisön toivotaan osallistuvan yhteislauluihin. Tapahtumaan on vapaa pääsy. Tapahtumassa on myytävänä lihakeittoa, kahvia, mehua ja munkkeja.

Kuorotapahtuman toteuttavat yhteistyössä Sonkajärven seurakunta, Sonkajärven helluntaiseurakunta, Iisalmen ortodoksinen seurakunta ja Jyrkän kyläyhdistys. Kuorotapahtuman paikkana on Jyrkän Pajasaari, Jyrkäntie 1890, 74380 Jyrkkä.

Lisätietoja, Sonkajärven seurakunnan kanttori Hanna Kellokumpu p. 044 0761 085

2015-04-30 11:34:00.0