Seurakuntapastori Sonkajärven seurakuntaan

Ilmoittautuminen Kuopion hiippakunnan tuomiokapituliin notaarille 16.12.2016 klo 15.00 mennessä. Kyseessä on kaksipappisen seurakunnan toinen pappi ja virka on uusi (lakkautetun kappalaisen viran paikalla).

Sonkajärven seurakunnassa olisi seurakuntapastorin paikka.

Ilmoittautuminen Kuopion hiippakunnan tuomiokapituliin notaarille (marja-sisko.aalto@evl.fi)  16.12.2016 klo 15.00 mennessä. Sonkajärvi kuuluu Ylä-Savon seurakuntayhtymään ja sijaitsee Iisalmen kupeessa.

Kyseessä on kaksipappisen seurakunnan toinen pappi ja virka on uusi (lakkautetun kappalaisen viran paikalla). Etsimme ensisijaisesti jo vihittyä pappia Kuopion hiippakunnan alueelta. Seurakunta toivoo seurakuntatyön monipuolista osaamista ja työaloista erityisesti kasvatuksen, rippikoulun ja lähetystyön tuntemusta.

Tiedustelut khra Helena Nykänen p. 044 071 1235.

Katso ilmoitus Kuopion hiippakunnan verkkosivuilta tästä.

Mon Nov 14 15:18:01 EET 2016