Virsitorstaina lauletaan virsikirjan uusia virsiä

Virsikirjan uuden lisävihkon virsiä lauletaan yhdessä torstaina 13. lokakuuta kello 19 ”Virsitorstai laulua täynnä” –tapahtumassa Sonkajärven seurakuntatalolla. Mukana laulamassa ja laulattamassa kanttorin lisäksi on kirkko- ja mieskuoro. Ilta aloitetaan kahvitarjoilulla kello 18.30 alkaen.
Virsikirja_kirkkotausta_KA_01_WEBLukkariBanneri_MO_THUMB.jpg

Kuopion hiippakunnan seurakunnissa Virsitorstai laulua täynnä-yhteislaulutilaisuuksien tavoitteena on tehdä virsikirjan uusia lauluja tutuksi. Virsikirjan lisävihkossa on kaikkiaan 79 virttä ja se täydentää nykyistä virsikirjaa. Kirkolliskokous hyväksyi virsikirjan lisävihkon marraskuussa 2015 ja virallisesti se otetaan käyttöön ensimmäisenä adventtina tänä vuonna. Nyt on siis hyvä mahdollisuus tutustua lisävihkon lauluihin ja opetella niitä jo etukäteen. Tervetuloa tutustumaan uusiin virsiin.

Lisätietoja:
Sonkajärven seurakunta, kanttori Hanna Kellokumpu,