Hiljaisen viikon ja pääsiäisen tapahtumat

Tule hiljentymään kirkkoon tai nettilähetyksten pariin kotisohvalta. Ennen palmusunnuntain 10.4.  klo 13.00 olevaa messua nautimme yhteisen lounaan seurakuntatalolla klo 12.00 alkaen. Hiljaisen viikon tiistaina 12.3. Pääsiäisvaellus kirkon ympäristössä. Tervetuloa mukaan!

Hautaan kajastaa valo

Hiljainen viikko ja pääsiäinen

Palmusunnuntai 10.4.

10.00 Sanajumalanpalvelus Sukevan kirkossa. Liturgia ja saarna Anne Pulkka, kanttorina Taija Miettinen,

13.00 Perhemessu Sonkajärven kirkossa. Messua ennen ruokailu seurakuntatalolla alkaen klo 12.00. Liturgia ja saarna Anne Pulkka, kanttorina Taija Miettinen, avustaa Katja Ollikainen

Hiljaisen viikon maanantai 11.4.

Hiljaisen viikon tiistai 12.4.

Pääsiäisvaellus Sonkajärven kirkolla.

Kiirastorstai 14.4.

17.00 Messu Sukevan kirkossa. Liturgia ja saarna Anne Pulkka, kanttorina Taija Miettinen, avustaa Pauliina Ruotsalainen, suntiona Marja-Liisa Rönkkö.

19.00 Messu Sonkajärven kirkossa. Liturgia ja saarna Anne Pulkka, kanttorina Taija Miettinen, avustaa Pauliina Ruotsalainen, suntiona Marja-Liisa Rönkkö.

Pitkäperjantai 15.4.

10.00 Sanajumalanpalvelus Sonkajärven kirkossa. Liturgia ja saarna Anne Pulkka, Kanttorina Taija Miettinen, Suntiona Marja-Liisa Kakkinen.

Pääsiäispäivä 17.4.

10.00 Messu Sonkajärven kirkossa. Liturgia ja saarna Anne Pulkka, Kanttorina Taija Miettinen, Suntiona Marja-Liisa Kakkinen.

13.00 Messu Sukevan kirkossa. Saarna ja liturgia Anne Pulkka, kanttori Taija Miettinen, suntio Marja-Liisa Rönkkö.

Toinen pääsiäispäivä 18.4.

12.00 Maakirkko Mansikkavirran kylätalolla. Saarna ja liturgia Riitta Valtokari, kanttori Taija Miettinen.

Sosiaalisen median kanavat

Ylä-Savon seurakuntyhtymän pääsiäissivut

Ylä-Savon seurakuntayhtymän pääsiäissivulta löydät kaikki yhtymän seurakuntien pääsiäisenajan tapahtumat sekä muuta pääsiäiseen liittyvää sisältöä.

Ylä-Savon seurakuntayhtymän pääsiäissivut (Siirryt linkistä Ylä-Savon seurakuntayhtymän sivuille)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-03-17 10:13:00.0