Nuorille

Nuoren seurakunnan toiminta-ajatus on tukea nuorta kasvamaan kristittynä ja löytämään oma paikkansa seurakunnassa sekä antaa vastuuta nuorelle. Toiminta koostuu isoistoiminnasta, koulukierroksista yläkoulussa ja lukiossa, nuorten toimintakerhoista ja nuortenilloista. Toimintaan kuuluvat keskeisesti leirit, tapahtumat ja retket. Koulujen tuntivierailut liittyvät koulun opetussuunnitelmaan. Nuortenillat ovat teemallisia iltoja, joiden suunnittelusta vastaavat nuoret työntekijän kanssa. Seurakunta pitää myös yökahvilaa liikuntahallin Kasperissa muutaman kerran toimintakauden aikana. Toimintakerhoissa pelataan eri liikuntalajeja ja osin niitä pidetään yhdessä kunnan liikuntatoimen kanssa.

Olet tervetullut toimintaan mukaan!

Nuorten kevät- ja kesäaikatauluja 2017

Kausiohjelma löytyy tästä.

Nuorten tulevia leirejä, retkiä ja tapahtumia näet tästä.

Viron 2017 matkan tietoa ja ohjelmalöytyy tästä.

Mietityttääkö joku asia? NETTITUPU kuuntelee

Nettitupu on kouluikäisille tytöille ja pojille tarkoitettu auttamispalvelu verkossa. Voit helposti tehdä kysymyksen mieltäsi painavasta asiasta ja  chattailla nettitupun kanssa. Nettitupu tarjoaa aikuisen keskustelukumppanin. Nettitupun verkkosivuille pääset tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä