Liikettä sekä hyvinvointia keholle ja sielulle

Sonkajärven seurakunta järjestää syyskuussa ensimmäistä kertaa tanssia ja musiikkia sisältävän päivän, jossa nautitaan musiikista ja tanssista, huolletaan kehoa sekä rukoillaan ja rentoudutaan.

Piirretty nainen tanssii gospe-lattareita.

Liikunnallinen päivä järjestetään Sonkajärven seurakuntasalissa (Rutakontie 20) lauantaina syyskuun 30. päivä kello 9–12.30. Ensimmäisenä tanssitaan Gospel-lattareita™ tunnin ajan. Kello 10.15 heittäydytään afrikkalaisen tanssin tunnelmiin ja kello 11.30 keskitytään kehonhuoltoon, rukoukseen ja rentoutukseen.

Tapahtuma on kaikille avoin ja se sopii nuorille, aikuisille sekä ikäihmisille. Osallistua voi vain yhdelle tunnille tai vaikka kaikille. Yhden tunnin hinta on 6 euroa. Aiempaa tanssikokemusta ei tarvita ja tanssia voi oman kunnon mukaan. Mukaan tarvitsee vain tanssiin soveltuvat vaatteet, juomapullon ja iloisen mielen. Tunnit ohjaa Gospel-lattarit ™ -ohjaaja Jenni Shakya. Gospel-lattarit™ on Tampereen Nuorten Naisten Kristillisen Yhdistyksen (NNKY) tuotemerkillä suojattu kristillinen treenimuoto, jonka alla pyörii erilaisia liikuntatunteja samalla konseptilla. Gospel-liikuntatunteja ohjaavat koulutetut ohjaajat.

Tanssin ja liikunnan avulla luodaan monipuolisuutta seurakunnan tarjoamaan toimintaan. Liikkumisen kautta on mahdollista oppia jotain uutta itsestä ja purkaa erilaisia tunteita. Musiikin ja liikkeen kautta voimme iloita Jumalan antamasta tanssin ja liikkeen lahjasta.

Päivään on ennakkoilmoittautuminen ke 27.9. mennessä diakoni Pauliina Ruotsalaiselle 044 720 6071, pauliina.ruotsalainen@evl.fi. Yhdelle tunnille minimi on 10 henkilöä.

Lisätietoja, Sonkajärven seurakunta, diakoni Pauliina Ruotsalainen 044 720 6071, pauliina.ruotsalainen@evl.fi.

Gospel-lattarit ™ -ohjaaja, lähetyssihteeri Jenni Shakya, Siilinjärven seurakunta, 044 728 4647, jenni.shakya@evl.fi

2017-08-24 12:40:01.0