Lähetysrengastoiminta

Sonkajärven seurakunta on osa maailmanlaajuista Kristuksen kirkkoa. Jokainen meistä on kutsuttu mukaan kirkon missioon, lähetystyöhön. Joku saa kutsun lähteä ja toinen toteuttaa lähetystä rukoillen, rakastaen ja omastaan antaen.

Jeesus itse kehottaa: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." (Matt.28:19–20)

Sonkajärvellä lähetystyöllä on perinteisesti ollut erikoisen vahva asema ja se on lähellä ihmisten sydäntä.

Kirpputori

SONKAJÄRVELLÄ Rutakontie 44, 74300 Sonkajärvi

• ma-pe klo 10-14

Postimerkkien keräys on helppo tapa auttaa

Postimerkkejä kootaan ahkerasti, edelleen toimitettaviksi postimerkkihuutokauppaan, josta saaduilla rahoilla tuetaan lähettien työtä. Kiitokset aktiivisesta toiminnasta kerääjille! Postimerkkejä voi tuoda kirpputorille tai seurakuntatoimistoon ympäri vuoden.

Lähetystyöhön osallistuminen avaa uusia näköaloja ja antaa elämään mielekkyyttä. Lisätietoja lähetyssihteeri Marja Repo 0400 355 775 tai 040 6527 890, marjakrepo@gmail.com