Jumalanpalvelukset

Jumalanpalveluksessa Jumala palvelee meitä. Kolmiyhteinen Jumala itse on läsnä ja erityisesti kohtaa meitä sanassaan ja pyhässä ehtoollisessa. Jumalanpalveluksessa on katumusta, kiitosta, ylistystä ja rukousta.

Yhteinen jumalanpalvelus on seurakunnan elämän ja toiminnan keskus.  Yleensä jumalanpalvelus on ehtoollisjumalanpalvelus eli messu. Toteutamme myös perhejumalanpalveluksia, jossa otetaan erityisesti huomioon lapset ja perheet.  Jumalanpalveluksia järjestetään  Sonkajärven kirkossa ja Sukevan kirkossa. Jumalanpalvelus toimitetaan sunnuntaisin Sonkajärven kirkossa klo 10 ja Sukevan kirkossa kello 13. Poikkeuksellisesti jumalanpalvelus on joskus Sukevalla kello 10 tai Sonkajärvellä pidetään iltakirkko. Kesäaikaan jumalanpalveluksia pidetään myös muualla seurakunnan alueella toiveiden mukaan.

► Tulevien jumalanpalveluksien alkamisajat ja paikat

Jumalanpalvelukset YouTubessa

Jumalanpalvelukset Sonkjärven kirkosta lähetetään pääsääntöisistä myös YouTube -kanavallemme suorana lähetyksenä. Lähetyksen voi katso myös jälkeenpäin.

Sonkajärven seurakunnan YouTube -kanava (Siirryt linkistä YouTube -videopalveluun)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Sonkajärven kirkon saarnastuoli.